Johan Hellberg

Fan va jag är lycklig med dig. Du har fått mig att förstå vad innebörden i "jag älskar dig" betyder och jag är glad att det är du!
Tiden vi haft tillsammans har varit så jäkla underbar och jag önskar att vi håller ihop en lång tid framöver.

De här 6 månaderna har gått så fort, jag minns första gången vi träffades. På dansen. I början var du bara "en kille som gick i min dansgrupp". Tänk då hade jag ingen aning att jag skulle älska dig så hett som jag gör idag.

Jag mår så bra med dig, utan dig känner jag mig bara halv. Du har stärkt mitt självförtroende och äntligen vågar jag se mig själv i spegeln och tänka "jag vågar att tycka om mig själv".
Med dig känner jag mig så trygg, med dig har jag så kul och med dig är jag lycklig

Tack älskling för att du alltid finns för mig, även fast du kanske inte alltid förstår hur jag mår så försöker du iallafall!

Tack älskling ♥



Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0