erease the thoughts, forget them all



Del 1 av helgern avklarad!
Nu ska jag bara planera resten av helgen, okej jag kanske bara chillar och gör det jag vill.

Maybe spend some time with my horse!?
Som jag hoppade med och klättrade i skogen. Det var iallafall en skitrolig ridtur.
Vi hoppade över ett träd som låg över vägen kanske 70-80 cm högt hinder och Salim hade väldigt mycket energi och flög över trädet och tog till med ett extra bocksprång efter. Skitkul! Jag har verkligen saknat känslan av att hoppa höga hinder och inte bara små stockar i skogen.
Och i skogen är det ju jättemycket vatten och Salim hatar ju det! Men jag tvingade honom ner i pölarna, tillslut tyckte han att det va kul och skulle leka i vattnet. Haha, störda häst!
Och att galoppera upp för en lerig backe har jag också saknat, hästen min var rätt lerig efteråt, jag fick lerstänk i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0