this is madness

okej okej. Lov. Wich is awesome.
Jul imorn. Wich is awesome too!! Jag har reda få två julklappar! En från Johan och en från hans kompis Sunthon. Av Johan fick jag ett tv-spel som heter "Alice Madness returns" och är en spelversion av Alice i Underlandet. Alice hus brann ner när hon var liten, inne i huset brann hennes familj. Jag tror att det var Alice som råkade starta elden och pga av det har hon blivit psykisk sjuk och bor på ett psykhem för barn där hon behandlas av en doktor. Alice har skapat en egen värld i sitt sinne som hon flyr till. Men världen har förändrats, ist för lycka och mystik har världen förvandlats till ett ställe fyllt av hat. Hennes uppgift är att ställa allt tillrätta. Det är vad spelet går ut på. Jag har fastnat och det är skitkul, låter lite odd kanske men jag gillar't.
Av Sunthon fick jag godis!! :D Så nu ska jag äta lite av det och kolla på film.
Ha det gött och God jul folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0