tired of waiting

trött. Nu är det helg och då är det öppet hus på lördag i ett gymnasium. På söndag ska jag på adventsfika. Sen ska jag plugga....
Ständigt detta pluggande. Men ja det lönar väl sig i framtiden hoppas jag.
Tänk om alla såg olika färger? Att blå för dig kanske är grönt för mig men vi märker det inte eftersom det ändå heter blått. Förstår ni? Jag har liksom haft den här frågan i huvudet i nästan hela mitt liv. Har någon ett bra svar så blir jag glad!


Tycker att det är väldigt konstig att ha blommande rosor ända in i december, den här bilder är tagen för bara någr dagar sen...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja! Jag täkte börja blogga igen men vet inte vad jag skulle vilja skriva om. Vad skulle få dig att följa min blogg? Debattinlägg, foton, smink, hundar, sport, politik, musik eller kanske lägga ut tips om massor av olika saker? Berätta gärna om hur du skulle vilja att mina inlägg skulle se ut också, bara bilder, bara text, både och, osv.

http://selb.blogg.se/2011/december/long-time.html



Tack! :)

2011-12-05 @ 18:49:54
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0