Det här är jag.



Ny blogg. Nytt namn.
Samma tjej med samma dåliga humor och samma braiga (bra sverige) musiksmak.
Samma fotograf.
Ja egentligen är allting samma.
Same same but different.

Lite kort om mig, för er som kanske är nya.
Jag är en tjej på 14, 15 på lördag, vintrar och jag älskar att dansa, fota, skriva, umgås med kompisar, lyssna på musik och rida. Och jag älskar också att vara med min pojkvän Johan.
Min favoritmusik är punk-pop, punk-rock, rock och alternativ rock. Favoritband: Paramore, Flyleaf, Bullet For My Valentine, Breaking Benjamin, Babyshambles och Brand New.
Jag bor utanför Norrtälje mitt i skogen med för nuvarande 4 hundar. Mina päron har en kennel, kennel spicegardens.se
Vi föder upp dvärgpinscher och har fött upp dobermann och irländsk sätter.

Förut bloggade jag under namnet antisway.blogg.se

På den här bloggen får du läsa om:
  • fotografering
  • dans
  • text och dikt skrivet av mig
  • häftiga upplevelser
  • lite mode och hårstyle
  • MUSIK!
  • mina tankar om min framtid
  • hiss och diss
Låter som en intressant blogg va?
Ja ni får väl följa mig ett tag och bilda er egen uppfattning om den.
Jag bits inte så att lämna en kommentar eller två är inte farligt. Jag bits om ni inte gör det!
Nee men det är roligare att blogga om man får lite respons och kritik såväl positiv som negativ.

I hope you will enjoy this little piece of my life.

p.s bara så ni vet, det är copyright på alla bilder på denna blogg... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0