Disappear



Salim och Wass/Vass jag vet inte hur det stavas. Arabiskt fullblod och Frieser. Två väldigt vackra hästraser.
Jag har den stora äran att få rida in mammas fina häst som bara är 3 år. Det är lite läskigt men grymt spännande. Han har försökt kasta av mig men vi red i djup snö ås det hade inte gjort så ont och han har ju inte så mycket muskler så han kan inte göra mycket.
Men tänk va fin han kommer bli när han är lite tränad i dressyr och fått lite muskler?
Rena drömhästen! Min drömhäst i allafall. Haha.
Fast Salim är så jäkla bra, han är lugn och trygg i sig själv och så fin. Och så söt!

Kommentarer
Postat av: Malin - Foto och vardag

åh, älska frieser!! :')

Btw. Synd bara att man inte ser hela inläggen.. :( Hela headern ligger lite för mycket åt vänster :/ aja så du vet de iaf ^^

2011-02-14 @ 16:10:32
URL: http://lifeasmee.webblogg.se/
Postat av: Caroline ♥

Riktigt fina hästar måste jag säga! :)<3

2011-02-14 @ 16:46:04
URL: http://shimari.blogg.se/
Postat av: Malin johansson

JAG ÄLSKAR FRIESER! De är sååå fina! En sån ståtlig häst i elit dressyr... JAG DREGLAR!!

2011-02-14 @ 17:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0