Like It's Her Birthday



Igår blev jag straffmyndig, byxmyndig och jag får ta moppekörkort. Jag blev ett år äldre.
Fast jag känner mig inte så mycket äldre.
Jag fick finfina presenter. Denna laptop som är pytteliten och en cool dataväska. Jag fick också en massa pengar.  Det gillas!
Lite släkt och en fin vän, som jag fick en bok av, och en fin pojkvän, som jag fick ett fint halsband av. ♥
Så det blev en lyckad dag.
Nu är jag sjukt trött och har ont i halsen. Det är inte kul. Jag står gärna över ännu en förkylning. Jag har ju mina anledningar.

Jag ser ringen Johan... Den är min och jag kommer alltid att vinna. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

tacki för ja fick komma till daj! :) <3

2011-02-13 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0