Poison


Ledsen för dålig update.

Men jag har haft ganska mycket att göra i helgen.
I fredags hade jag Julia hos mig och vi käka thaimat och frukt. Hur mycket frukt som helst, så gott!!
Fats julias mage tålde nog inte alla fibrer på en och samma gång, hon hade ont. x)

Sen på lördagen åkte jag hem till Johan och sov där, och så följde han med mig hem och sov hos mig.
Fast vi båda hade feber hela natten men han var frisk på morgonen, jag däremot känner mig lika yr och virrig nu som då. Orättvist.
Fast vi hade det mysigt iallafall.

Och ja det har nästan bara varit dikter på senaste men jag har varit så full av inspiration att det har kommit före allt annat, men dikter är roligare att läsa än om min vardag right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0