Jag vill vara där jag hör hemma...

...i din famn

Vilken härlig start på morgonen, jag bara förstör.
Ingenting är ditt fel jag lovar, det är bara jag som inte kan tolka mina egna känslor.
Jag vill aldrig att du ska försvinna ut mitt liv, jag älskar dig för mycket. Snälla förstå att mina känslor för dig har inte förändrats, i så fall till det bättre.
Jag saknar dig hela tiden. När du inte är med mig, känner jag mig ensam.
Jag vill att vi ska kunna prata med varandra, oavsett om ämnet gör ont eller inte.
En vän sa till mig att man kommer varandra närmare då. Och det tror jag med, tänk att det som inte dödar det härdar och gör allting bättre.
Jag älskar dig och jag lovar att det jag sa inte va menat som ett slut.


Kommentarer
Postat av: johan

va bra :) älskar dej med men vi får prata i kväll :)<3333

2011-03-21 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0