Shopping



Jag köpte detta och så mycket mer i dag när jag var i täby med Elvira. Jag är stolt för jag har fortfarande 500 ;- kvar! :D
Fast det dåliag idag är att jag har ont i huvudet, eller ja jag hade ont i huvudet och jag hade väldigt ont i halsen men nu känns det inte lika mycket.
Jag andades in ammoniak och mådde jätteilla och höll på att svimma när jag färgade håret.
Hett tips; andas INTE in ammoniak när ni färgar håret.
I'm just sayin'

Jag saknar Johan♥ såå jäkla mycket. Jag tycker att tiden går för långsamt när vi inte är tillsammans och den går aaaalldeles för fort när vi är tillsammans. Det finns ingen balans i det hela... :'(

Jag älskar förresten t-shirten med zombi-kaninen och en motorsåg. Den passar in på mig, för jag dödar zombies med motorsåg på Left for dead 2. Dats awesome.


Kommentarer
Postat av: 'J E N N Y

kul att jag också gillade den sista tröjan :D

skit ballt ju hahaahah xD <33

2011-03-03 @ 13:12:21
URL: http://iieny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0