You do the talking

Jag har lärt mig att lyssna.
Jag lyssnar bättre än vad jag pratar.
Hellre lyssnar jag än pratar.
Jag kan ge min åsikt i en diskussion.
Jag kan föra en konversation.
Men jag har alltid lyssnat och jag trivs med det.
Jag trivs med att finns där för folk som vill prata.
Jag gillar när folk vill prata, jag gillar när dem anförtror sig mig sina hemligheter.
För dem vet att de kan lita på mig. Jag säger inget.
Jag är som en docka. Jag sitter bara och tittar och hör och aldrig öppnar jag käften.
Men jag trivs med det.
Jag uttrycker mig genom kläder. Jag uttrycker mig genom att vara lite annorlunda.
Jag uttrycker mig här på bloggen när jag har något intressant att berätta.
Jag uttrycker mig via mina foton och mina texter.
Jag är dålig på att prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0