Gina

Här en liten nykomling till kennel Spicegarden, den lilla dobbermann-tiken "Gina". Eller jag tror att vi ska döpa henne till Gina för alla kallar henne det men vi har liksom inte bestämt oss än. Hon är jättesöt! Fast hon luktar valplåda, vilket inte luktar så gott. Imorse badade jag henne men lukten försvann inte hetl, aja när hon väl har lärt sig att rulla sig i lera och skit (som alla andra hundar i det här huset gör) borde vi ha fått bort lukten och badat henne tillräckligt!
Grymt söt är hon i allafall, hon har börjat slappna av lite men är fortfarande mesig. Fast idag racade hon runt med de andra valparna.
Jag gick ut i trädgården med henne och fotade lite, vilket var ganska svårt då hon alltid hängde efter mig som en svans. Några bra bilder blev det!

Kommentarer
Postat av: Elviruus :333

sööööt :DDDDD

2011-11-01 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0