gymnasiemässa

Ja som rubriken säger så var det gymnasiemässa idag. Nu har jag en massa valmöjligheter och ännu mer beslutsångest än igår. Men jag tror att jag väljer Naturvetenskap med samhälle, valmöjligheter jag har när det gäller vilken skola jag ska gå på så är det:
Täby Enskilda
Viktor Rydberg
School of Experience & Science
Fryshuset
Fyra gymnasieskolor kanske inte låter så mycket men det som är svårt är att välja vilken skola jag helst vill gå på. Täby är ju nära och skolan verkar mysig, jag ska på deras öppet hus.
Viktor Rydberg är också lätt att ta sig till och skolan är omtalad och det verkar som en fin skola. School of Experience & Science verkade askul! På Fryshuset finns det dans men det ligger på andra sidan om stan.
Fan va svårt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0