it all goes in replay

Jag har inte mått så bra de sista dagarna. I tisdags hände en väldigt hemsk grej som jag inte vill ta upp här. Men det resulterade till att jag hade dåligt samvete ett tag och jag sov väldigt dåligt. Men jag mår bättre. Lite svårt att släppa taget bara. 
Den här veckan har varit fullt upp. Jag taggar inför volleybollturneringen på lördag som skolan anordnar till de som vill va med och förvånadsvärt nog är det väldigt många. Men jag ser i alla fall fram emot den dagen och hoppas att det kommer bli en rolig kväll med kompisar och volleyboll! 
Plugg har jag så det räcker och blir över! Två prov i morn, redovisning på måndag och praorapporten ska vara klar på onsdag nästa vecka och jag har bara imorgon och på onsdag på mig att skriva klart(!!). På torsdag, om en vecka, ska jag göra om ett biologiprov jag vart missnöjd med så då ska jag plugga MVG-frågor i det och fördjupa mig så invecklat jag kan! Usch!
Men ja, det är skönt att ha en anledning att leda tankarna åt andra håll ibland...
Jag funderar för fullt på vilken linje jag ska gå ic och vilket gymnasium jag ska välja. De som lockar mig mest är Sam-Beteende på Täby Enskilda eller Kungstensgymnasiet, om de nu har sam-beteende där.
Men natur har jag alltid riktat in mig på eftersom den är bredast men när jag läste mer om det så verkar det bara vara alldeles för mycket matte och fysik för min smak!! Jag är rädd att jag bli för skoltrött och det vill jag verkligen inte bli! Plus att SO ämnena är mina starkare ämnen och de jag har lättare för... Aja jobbigt val.



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Ville bara titta in & meddela att jag har en grej på bloggen där folk kan skicka in om dom känner att dom behöver hjälp/min åsikt om kanske ett "kärleksproblem" eller bara ett vanligt "problem". Isf kan man alltså antingen kommentera det i min blogg eller skicka det till min mail som är : [email protected]. Man får självklart välja att vara anonym om man vill det & man får själv välja om man vill att jag publicerar det i bloggen och svarar där som jag brukar eller svarar via mailen så bara just du kan se det!!



Förlåt om jag störde & du inte gillar såna här kommentarer, men isf är det bara att radera den! :-)



Hoppas du får en fin helg!

Kram.

2011-11-17 @ 22:39:45
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Beatrice

Här kommer jag och är creepy och kommenterar på inlägg skrivna för tre månader sen. Hehe.

Men allvarligt, funderar du fortfarande på Kungstensgymnasiet? Hur kom du att tänka på det? Jag går ju där (vilket du kanske vet, I dunno), men jag vet inte heller om de har Sam Beteende. Haha, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med den här kommentaren. Oh well.



Jag gillar din blogg, just so you know. Och skriv gärna mer om dans (gud va jag saknar dans här borta).



じゃね~

2012-01-29 @ 07:53:01
URL: http://beatriceijapan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0