Pumpkins and roses

ööh, hej. Här är dålig uppdaterning punkt "nu". Jag vill bara säga att jag lever, jag har praoat på Café Hörnan i två veckor och det va asnajs. Jag har fått sommarjobb och förhoppningsvis kommer jag att få ett helgjobb på caféet, vilket jag är skitnöjd över. Jag hade en liten halloweenfest i lördags och det blev en lyckad kväll med pizzabak, dans, oseriöst anden i glaset-spel, raptävlingar och skräckfilmer. Jag är väldigt nöjd faktiskt och jag vill bara säga till er som kom att jag hade jättekul och hoppas att ni också hade de! På grund av festen köpte jag självklart några pumpor som blev riktigt coola, så jag bestämde mig för att fota dem och visa er.
Fredagen den 21/10 hade jag och Johan varit tillsammans i nio månader, ingen speciell siffra kanske men det är faktiskt tre kvartal ;) och då var han världens finaste som avslutade första praoveckan med en bukett rosor och några andra vita blommor som jag inte vet namnet på. Men såå fina dem va! Jag vart såklart jätteglad!
Världens finaste pojkvän, jag är så lycklig med dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0