miss you

Öhm.. Hej! Jag vet att jag har varit borta länge men jag har inte haft nån lust... Sorri.
Jag har pluggat som fan för att komma ikapp i skolan, missade prov och sånt... Den här veckan har jag varit sjuk i tre dagar, är fortfarande sjuk. Det är febrigt, hostigt och slemmigt kan jag säga. Inte fräscht.
Jag var dock i skolan igår bara för att göra ett fysikprov men så ville min NO-lärare att jag skulle göra det missade nationella så jag skrev prov igår i sammanlagt 3 timmar när jag egentligen skulle ha legat hemma och snytigt mig :)) Imorn äre svenska prov som gäller och sen LOV! :D Jag behöver lov, jag behöver egentligen ett lååångt sommarlov. Vem fan behöver inte det egentligen..?
Aja, jag ska njuta av ett påsklov iaf med lite vänner och en pöjk. Jag har dessutom skaffat ett varannan.lördags jobb på ett café i norrtälje! Det är jag skitglad för! Det är najs med lite extra inkomster, även fast de kanske inte är så stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0