We Are Young

Jag är sååå lättad. Jag kom in på mitt förstahandsval i preleminärvalet. Jag var orolig ett tag att mina poäng skulle räcka till det programmet. Men det gjorde det!!
Imorn ska jag jobba! Tjäna lite cash! Jag är dock livrädd för kassan, en rädsla jag måste övervinna. Jag och huvudräkning går ju inte ihop och det måste jag kunna när jag står där. Kassan räknar ju inte åt mig. Plus att jag är så jääkla seg och jag är rädd att kunden ska tycka att jag är för seg. Jag är alltid så jäkla rädd att jag ska göra fel, fan här är man perfektionist. Men det går nog över efter några lördagars arbete och när jag lär känna mina kollegor bättre!
Ikväll var man med Elvira, vi kollade på film och skämtade med våran lite säregna humor... Heh.
Snart går man och lägger sig. Hihi
God natt!
En bild på ett college i Cambridge, jag kommer inte ihåg vilket, va nått med Kings. Borde nog veta det men jag kommer bara inte ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0