"how wonderful life is now you're in the world"

Läsförståelsedelen i nationella i svenska avklarad! På torsdag är det skrivdelen.
Jag failade så jäkla stort idag men på torsdag ska jag äga!

Igår var jag i Romme med skolan. Det var friluftsdag och dem som ville fick välja att åka dit. Jag åkte skidor, vurpa en gång! Jag är jätteseg har jag märkt, i backen, och alla andra ligger typ 100 m framför mig! Jätteskoj! Men jag är glad ändå! Blixtlåset på min jacka gick sönder. Grymt. Så det vart lite kallt ett tag. Men jag fick låna en underställströja av en vän, jättesnällt av henne för annars hade det varit för kallt för att åka nå mer! Visst det såg nog lite fånigt ut att åka runt med en trasig jacka men jag var glad ändå. Jag menar, jackan värmde ju fortfarande armarna!

Jag ska dricka te och äta semla i kväll, och så ska jag sova för jag är så jäkla trött!

Facebook
källa: weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0