dansa är kul

Tjenare tjenare.
Sitter här och chillar med älskling. Han med sin dator och jag med min. Känner att min dator är ganska så liten då jag har en min-pc och han en stor jävel. Min är också jävligt seg. Meeeen jag ska inte klaga, jag har hellre den här än ingen.
Imorgon ska jag på streetstar. En dansgala som lär vara jävligt rolig. Där kommer det vara några kända streetdancers och det kommer vara battles, tävlingar och dans på golvet. Just for fun. DJ's kommer spela så det lär ju vara bra med ös!
Jag känner att nu drar dansen igång for real. Dansgala och "egen" lokal med en liten trio av härliga brudar.
I vår så kommer jag blir proig!
TAGGATAGGATAGGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0