asdfghjklöä

Hola people! Lektioner till ett och sen var det bowling. Jag kom säkert sist eller någonting, men ett tag låg jag två. Och jag fivk in en strike!
Moaha!
Ikväll ska vi till kyrkan (-.-)och imorgon i tre timmar!!! OCH VI FÅR INTE ENS SOVMORGON! Men aja... just nu längtar både jag och Freddy hem litegrann. Till det svenska livet, där vi får lite religionsfrihet och svensk, nyttig mat! Hehe...
Men det är typ bara fyra dagar kvar!!
Jag saknar alla mycket! det ska ni veta!
Och ni i min klass som läser detta, hur var fysikprovet?
Har ni memorerat nånting? Och spanskaprovet? Hur var det? Alltså, vad har vi missat?

Kommentarer
Postat av: Denice

Haha din nörd! Många tyckte fysik provet var svårt, mycket med typ konvexa speglar tror jag... Men jag fick G, utan att ens ha öppnat boken innan :DD

2012-03-10 @ 15:07:01
Postat av: Anonym

Spanskaprovet var hemskt!!

2012-03-11 @ 14:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0