Lumpi lumpi

Idag var vi allihopa i Cambridge. Det var jättefint väder och alla gick runt utan jacka! Så skönt var det! Vi delades in i grupper, för vi skulle åka ni vet gondol typ... På floden som går genom Cambridge, det var awesome. 
Allt var jättefint, med alla gamla byggnader och mysiga små affärer. Jag köpte en tröja och lite annat smått och gott när vi fick shoppa. Jag och en tjej som heter Katy, som kommer från Ungen, gick till Starbucks och vi köpte varsin smörgås för vi var båda vrålhungruga. Där bet jag sönder en tand! Jag bet fel. Rakt på tanden och väldigt hårt! Det var så jävla obehagligt. Min tand är vass och det är inte skönt! Men jag fixar det när jag kommer hem. Ska bara leva med det i två dagar till.
Imorgon har jag matte i tre perioder. Två perioder med den där helvetiska matteläraren! Jag kommer att dö.
På tisdag har jag också matte med henne, alltså varför alla dessa lektioner? :(((
På tisdag kväll ska vi också åka på teater hela gruppen. Vi ska se "the Wizard of Oz".
Juste jag måste bara berätta att alla var galna igår. Några i vår grupp och några av internateleverna lekte den gamla hederliga leken "sanning & konsekvens", som man lekte när man var mindre. And it was dirty... Jag var inte med.
Sen på kvällen ville några tjejer sitta och prata i ett rum efter "bedtime" och alarmet (jag vet inte om det var brandalarmet eller om det var inbrottslarmet som gick). Så det var livat!
Några killar från internatet sprang runt även fast de inte fick. Efter en viss tid så ska alla vara i sina korridorer, men efter den heta leken ville ingen vara där, så det var ett jävla spring. Busbus. Men sånt hör till när man är på språkresa, right? ;)
Saknar er kompisar!
See ya later

Kommentarer
Postat av: katarina

OMG! Seems like you're havin' a good time over there! U got 2 tell me everything 'bout cambridge!



XOXO/YOUR FRIEND ^^

2012-03-14 @ 19:46:18
URL: http://nothingbutadeadscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0