qwertyuiopå

Hejsan!! Här är det härligt... Eller ja idag var det bara lektioner. Igår kväll gjorde vi ett prov så att de kunde se vilken nivå alla var på i engelskan. Jag kan prata flytande, men när det kommer till prov i engelska med myycket grammatik så funkar inte min hjärna som den ska. Men jag och freddy, två från norge och två från rumänien var på topp tio listan. HURRAY! Vi blev indelade i klasser. Jag hade idag Engelska, geografi och matte. Vi går i skolan från nio till fyra. Vi har 8 lektioner, alla lektioner var en så kallad "period", den varar i ungefär en halvtimme innan den förbannade skolklockan ringer. Den sista matte "perioden" var hemsk!! De andra skulle göra ett matteprov så vi fick också prova och läraren till den lektionen... Asså jag säger bara det. Don't mess with Ms. Allen. Hon tvingade alla att titta ner och blunda när man bad, även om man inte var troende!!!
Wtf I thought, and did as she told us to do... Jag ville inte riktigt bråka med henne.
Men nu ska jag ut på en promenad med några och fota lite. Skriver sen igen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0