Uno

Sitter i datorrummet med typ hela gänget och spelar uno. Kyrkan va okej. Eller ja tråkig. Jag och feddy smet ut, hon skulle på toa och sen ville hon ta lite luft och då stod halva gruppen ute och pratade om att vi skulle dra till pizza hut som låg ungefär 300 m från kyrkan och käka pizza. Men ingen vågade, vem vet vad en arg adventist kan göra?
Så vi stod där tills hela gudstjänsten (?) var klar och sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch. Det blir förmodligen pizza ikväl iställetl eller nått. Hoppas jag. Jag vill ha kött!!!
Egentligen skulle vi åka till St. Albans, där finns det tydligen parker. Jag och en tjej som heter Deborah, ville åka dit och fota. Ingen annan ville åka så vi sket i det. Så därför spelar vi uno, fast jag tycker det är skittråkigt.
Jag vill åka till London eller till The Harlequin, för jag vill shoppa!!! The harlequin var enormt! Helt underbart ställe att shoppa i! :D''
Imorn blir det lite sovmorgon iallafall, och Cambridge. Sen på måndag och tisdag lektioner :(
Alla ska ha en presentation om sitt land och sin skola, vi ska ha den inför HELA skolan! USCH! Och jag som tycker att det är jobbigt att prata inför klassen! Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Brordin

Najs, lycka till då ;P

2012-03-10 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0