No place like home

Tjenare folket! Sorry för dålig uppdatering. Men jag har ju kommit hem från England nu. Jag har inte haft så mycket tid för bloggen eftersom jag måste försöka komma ikapp i skolan. Jag har inte så mycket lust heller, ni vet liksom det mesta om resan om ni följt bloggen under mina dagar i England.
Men teatern var väldit rolig att se, natten efter var mysig. Alla sa hej då och det blev lite tårar här och där. Sen var det hemresa, måste säga att det är skönt att vara hemma. Men det kanske ni redan visste.
Direkt när jag kom hem så var det bara att frsächa till sig lite och sen var det tandläkaren för att fixa min trasiga tand, som inte är så trasig längre. Fan va skönt(!!!).
Lite bilder:

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ser ut lite som Hogwarts xD :33

2012-03-17 @ 22:51:57
Postat av: Annika

Åhh, London <3 Bilderna väcker minnen :')

2012-03-24 @ 15:08:07
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0