day in London

Hej bloggen! hahah ne men idag var det ju London...
Det regnade vääldigt mycket (surprised?) och det var kallt! Men vi gick runt genom halva staden kändes det som, trängdes i "the tube" (tunnelbana) och frös. Jag köpte en stor hot chocolate, men den tog slut på några minuter för det var en sån härlig känsla att bli varm! :3
Vi åkte båt förbi the London Eye och gick förbi Big Ben, vi såg Buckingham Palace fast det var inget speciellt. Sen ville ALLA shoppa, så vi gick till Oxford Street. Där köpte jag Converse, en tröja, lite smink och en sportbh. För det behövde jag. Allt var ganska dyrt så därför köpte jag inte så mycket.
Det skedde en olycka, en skylt som hängde ovanför en affär ramlade ner och en kille fick den i huvudet. Några i gruppen såg det och dem trodde att han dog! Things happens in London...
'PÅ eftermiddagen kom solen!! Tro det eller ej men det gjorde den faktiskt!! Det värmde skönt i ryggen och himlen var faktiskt klarblå!
Fast alla frös sen ändå.
Imorgon är dte vanliga lektioner sen på eftermiddagen drar vi till the Harlequin, där ska jag shoppa ,ite presenter och vykort.
Vi ska till Cambridge nån dag och paddla kanot! Haha! Om vädret tillåter, och det vet man inte om det gör. Men det var fint igår en liten stund så man kunde tillochmed sitta ute. Höhö...
Men aja... See ya later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0