Hey y'all

Hejsan hoppsan allihopa! Idag har jag varit på lektioner. En lektion var med datorer, Alltså herregud va oteknologiska man kan va! Assega datorer, gammalt windows, segt internet. Haha, jag älskar svenska skolorna. Här är skolmaten inte alls god, ohälsosamt eftersom man får efterrät, chips och saft efter luinchen. De mesta av maten har en massa konstiga medel i sig. USCH! Eller det smakar som det iaf.
Jag trivs med skolorna i sverige så jag ska inte klaga över dem igen.
Sen var det shopping, jag shoppade presenter och lite saker till mig.
Vi var på en affär som heter "primark". Allt är jättebilligt. Det finns jättemycket snygga saker. En tröja som kostar runt 200 kr kostar kjanske 80 kr här! Säkert inte så bra kvalité men ändå.
Köpte lite fina saker på the body shop.
Nu ska jag njuta av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0